سرویس لحاف روتختی ژاکارد مخمل چند تیکه

یکی از زیباترین انواع روتختی برای جهازیه عروس سرویس روتختی ژاکارد مخمل می باشد. این روتختی شیک و زیبا در انواع طرح، رنگ و مدل تولید شده و در اختبار شما عزیزان قرار میگیرد.

سرویس لحاف روتختی ژاکارد مخمل به صورت چند تیکه تولید شده و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرند، این چند تیکه بودن روتختی های ژاکارد باعث زیبایی هر چه بیشتر این روتختی ها شده است؛ روتختی های ژاکارد مخمل بسیار لوکس و لاکچری می باشند و فضای اتاق خواب شما را بسیار شیک و زیبا می کنند. این روتختی ها با جنس خاصی که دارند بسیار چشم نواز و شیک هستند.

روتختی ژاکارد مخمل

روتختی ژاکارد مخمل ارزان

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید یک کالا می باشد؛ میزان هزینه ای که برای روتختی می‌خواهیم پرداخت کنیم باید با میزان بودجه ما هماهنگی داشته باشد، روتختی مخمل ژاکارد بسیار ارزان قیمت می باشد که این یکی از ویژگی های خوب این روتختی به شمار می رود.

پارچه ژاکارد علاوه بر زیبای خاصی که دارداز قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

روتختی ژاکارد مخمل شیک بسیار شیک و ارزان می باشند، با خرید این روتختی برای جهازیه خود روتختی ای زیبا با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه داشته باشید.

این روتختی در انواع طرح، مدل و رنگ ها تولید می شود و در اختیار شما مشتریان عزیز و گرامی قرار می گیرد.

روتختی ژاکارد مخمل

ویژگی روتختی ژاکارد مخمل

یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید روتختی که باید به آن دقت و توجه لازم را بکنیم ویژگی و خواص روتختی می باشد. هر چه روتختی مورد نظر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد به آرامش خواب شما کمک بیشتری می کند‌. خواب خوب شب بر تمامی ابعاد زندگی شما تاثیر می‌گذارد.

روتختی ژاکارد مخمل تولید شده در داناخواب از بهترین کیفیت برخوردار است. این روتختی به دلیل وجود مخمل بسیار نرم و لطیف می باشد. این روتختی ها شستشوی آسانی دارند و بعد از چندین بار شستن همچنان طرح و رنگ خود را حفظ می کنند.

روتختی ژاکارد مخمل برخلاف روتختی های ساتن خیلی دیر نخ کش و لک می شوند؛ این روتختی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و مناسب برای هر سلیقه ای می باشد، با انواع مدل های دکوراسیون منزل هماهنگ می شود و به آسانی و زیبایی اتاق شما را تغییر می دهید. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه می باشید روتختی ژاکارد مخمل بهترین گزینه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.