پخش انواع پتوبچگانه ایرانی به سراسرکشور

انواع پتوبچگانه ایرانی در سراسرکشور وجود دارند که هر کدام دارای طرح، رنگ و مدل های متنوع و زیبا هستند. انتخاب پتوی بچه گانه باید به صورتی باشد که نرم و لطیف بوده و خیلی سنگین نباشد تا در هنگام خوابیدن کودک دچار احساس خفگی نشود.

هم چنین در خرید پتو بچه گانه باید دقت داشت تا از رنگ های روشن استفاده کنیم تا نوزادان و یا کودکان از دیدن آن خوشحال شوند و با شوق بیشتری از آن استفاده کنند. برخی از پتوهای بچه گانه دورو هستند و سوال بسیاری از والدین است که روتختی دو رو بهتر است یا ساده ؟

باید گفت که این کاملا یک امری اختیار است و بستگی به سلیقه مشتری دارد، اما می توان گفت که پتوهای دورو برای کودکان انتخابی مناسب هستند چرا که کودکان در تمیز نگه داشتن پتوی خود ماهر نیستند و پتو آنها نسبت به پتو بزرگسالان زودتر کثیف می شود، در نتیجه اگر پتوی کودک دورو باشد می توانید تا زمان شستشوی از روی دیگر آن فرزندانتان استفاده کنید.

پتوبچگانه ایرانی

بهترین نوع پتوی بچه گانه ایرانی

پتوهای بچه گانه از نظر اینکه سبک و اندازه کودک باشند خیلی مهم است چرا که اگر بزرگتر از اندازه و قد کودک باشد موجب اذیت شدن کودک می شود و اگر هم کوچک تر باشد باعث می شود کودکتان سرما بخورد.

هم چنین اگر قصد سفر دارید و فرزندتان هنوز خیلی کوچک است به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید پتو مسافرتی کودکتان را از سرما در امان نگه دارید.

انواع پتوبچگانه ایرانی در بازار وجود دارد که دارای طرفداران زیادی است و اکثرا برای تهیه سیسمونی پتو نوزادی و بچه گانه را تهیه می کنند.

جنس و کیفیت پتوهای بچه گانه ایرانی بستگی به کیفیت پارچه ی به کار رفته در تهیه روتختی دارد. اندازه طبیعی برای پتوهای نوزادان۱۰۰×۱۰۰ می باشد که اکثرا هنگام خرید این اندازه از پتوها را برای کودکان انتخاب می کنند.

پتوبچگانه ایرانی

خرید آسان پتوی بچه گانه

در خرید پتوبچگانه ایرانی چند راهکار وجود دارد، اولین راهکار این است که به اولین فروشگاه کالای خواب نزدیک خانه خود مراجعه کنید و با انتخاب طرح و رنگ دلخواه پتوی خود آن را خریداری نمایید. دومین راهکار خرید اینترنتی می باشد، اما چگونه خرید اینترنتی را انجام دهیم؟

با وارد شدن به سایت دانا خواب و دیدن طرح های مد نظر می توانید مراحل خرید پتوبچگانه ایرانی را انجام دهید و در طی چند روز درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.