مشخصات و لیست قیمت روتختی تنسل آبی

روتختی ها از اساسی ترین کالای اتاق خواب به شمار می روند، روتختی تنسل آبی روتختی ای زیبا و با کیفیت است که اتاق شما را به محیطی شیک و زیبا تبدیل می کند. با ما همراه باشید تا مشخصات این روتختی زیبا را باهم بررسی کنیم؛ روتختی های تنسل شیک از بهترین جنس تولید می شوند و بسیار نرم و لطیف می باشند، این روتختی ها جنسی مشابه ابریشم خالص دارند و در هنگام برخورد با پوست حس بسیار خوبی می دهند.

گردش هوا در این روتختی باعث شده است که به متعادل شدن دمای بدن کمک کند و در صورت سرد بودن بدن خاصیت گرمایشی داشته باشد و در تابستان با جذب رطوبت بدن اقدام به سرد کردن بدن کند، علاوه بر این خاصیت ضد حساست و ضد باکتری دارد.

قیمت روتختی تنسل بستگی به سایز و طرح روتختی شما دارد.

روتختی تنسل آبی

روتختی تنسل آبی براق

روتختی های تنسل در رنگ بندی گسترده و متنوعی تولید می شوند اما باید بگوییم که روتختی تنسل آبی از زیبایی چشم گیری برخوردار است، رنگ آبی آرامش بخش است و معمولا نماد صلح، امنیت و نظم می باشد.

رنگ آبی آرام کنند و تسکین دهنده بدن می باشد و با خاصیت جادویی خود آرامش را به بدن انسان منتقل می کند،با استفاده این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب خود از خواص جادویی رنگ آبی برای داشتن خوابی پر از آرامش استفاده کنید. رنگ آبی به آسانی با رنگ زرد ست می شود، همانطور که می دانید رنگ آبی ذاتا سرد و رنگ زرد گرم می باشد پس این دو رنگ مکمل هم می باشند؛ با استفاده این دو رنگ در کنار هم به زیبایی اتاق خود بیافزایید.

رنگ آبی براق زیبا ترین رنگ برای روتختی است و روتختی تنسل آبی براق بسیار شیک و زیبا است.‌

روتختی تنسل آبی

روتختی تنسل درجه یک را از کجا بخریم؟

روتختی شیک و درجه یک را می توانید به دو صورت تهیه کنید؛ روش اول خرید حضوری و روش دوم خرید آنلاین می باشد. امروزه خرید آنلاین طرفداران زیادی دارد، این خرید مناسب برای کسانی می باشد که وقت کافی برای خرید حضوری ندارند آنها می توانند به آسانی، از هر مکانی و در هر زمانی خرید خود را انجام دهند و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرند.

سایت داناخواب در زمینه فروش محصولات خواب فعالیت دارد این سایت بهترین گزینه برای خرید روتختی تنسل می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.