لیست قیمت انواع روتختی چاپی دخترانه در دانا خواب

امروزه این روتختی چاپی دخترانه جزو روتختی های پرطرفدار به حساب می آید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و وجود تکنیک های خاص مثل پیگمنت، امکان چاپ طرح های دلخواه روی پارچه روتختی وجود دارد؛ بنابراین شما می توانید با انتخاب این مدل روتختی، طرح های فانتزی یا سه بعدی که می پسندید را سفارش دهید و تخت خوابتان را به صورت منحصر به فرد جلوه دهید.

یکی از ویژگی های مهم روتختی چاپی این است که می توان آن را در اتاق خواب با انواع وسایل داخل اتاق خواب هماهنگ کرد.

اگر به سایت داناخواب وارد شوید مشاهده خواهید کرد که روتختی چاپی دخترانه با زیباترین طرح ها و رنگ ها برای خرید شما طراحی شده و آماده فروش هستند.

طرح هایی که به ندرت می توانید آن را در سایت های دیگر و حتی بازار فروش روتختی بیابید.

روتختی چاپی دخترانه

رنگ و طرح روتختی چاپی دخترانه

قبل از انتخاب بهترین رنگ روتختی چاپی با طرح دلخواه می تواند جذاب به نظر برسد و فضایی دلنشین را به اتاق منتقل کند.

روتختی فانتزی و اسپرت دخترانه معمولا در رنگ های شاد و روشن با طرح های شیک و فانتزی تولید می شوند.

از متداول ترین رنگ ها در نوع روتختی چاپی رنگ های روشن و ملایم نظیر: صورتی، سفید، یاسی، بنفش و…است. از طرفی هم جنس روتختی بهتر است نرم و لطیف بوده که باعث آرامش خواب و با کیفیت، بدون آبرفت و رنگدهی باشد؛ تا در برابر شست و شو آسیب نبیند.

پس در انتخاب روتختی چاپی دخترانه اول به کیفیت و جنس آن و بعد به رده سنی مناسب و سن فرزندتان، رنگبندی و چیدمان اتاق خواب توجه کنید.

روتختی چاپی دخترانه

قیمت انواع روتختی چاپی

روتختی چاپی با توجه به طرح مورد نظر و تصویر دلخواه شما تهیه می شود.

همچنین جدا از طرح چاپ، جنس و کیفیت و نوع چاپ روتختی از اهمیت بالایی برخوردار است.

چاپ روی روتختی به دو روش انجام می پذیرد، نوع اول طرح هایی است که تولید کنندگان در سلایق مختلف به قول معروف عامه پسند بر روی آن ایجاد می کنند؛ و نوع دوم طرح سفارشی است که به صورت تکی به چاپ می رسند.

فروشگاه اینترنتی دانا خواب شما را به خرید اینترنتی انواع روتختی کودک چاپی، نوجوان، دو نفره و یک نفره دعوت می کند. خریدی مطمئن با بهترین قیمت‌ بازار، بدون واسطه در انتظار شماست، بهترین لیست قیمت روتختی چاپی را از ما بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.