قیمت عمده پتو نرمینه مسافرتی دونفره

پتو نرمینه مسافرتی از پتو های معمولی بسیار سبک تر می باشد؛ این پتو قابل حمل است و در رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شوند.

پتوهای مسافرتی دو نفره به دلیل سبک بودن نسبت به پتوهای معمولی دو نفره از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

خرید عمده این پتو مناسب برای هتل داران ، فروشندگان و یا خوابگاه ها می باشد که به تعداد بسیار زیاد این پتو با قیمت ارزان نیاز دارند اما باز هم قیمت پتو نرمینه مسافرتی دو نفره بسته به رنگ و طرح این پتو متفاوت است.

حتما قبل از خرید این محصول، انواع مختلف پتو نرمینه مسافرتی را در سایت ما با قیمت روز مشاهده کنید تا با آگاهی هر چه بیش تر خرید خود را انجام دهید.

قیمت عمده پتو نرمینه مسافرتی دونفره

انواع پتو نرمینه مسافرتی

پتو نرمینه مسافرتی در انواع مختلف مانند ساده، طرح دار فانتزی یا گلدار تولید شده و به فروش می رسند.

بیش از هزاران مدل پتو نرمینه مسافرتی را در سایت ما می توانید مشاهده کنید و به آسانی هر چه تمام تر این پتو شیک را سفارش دهید.

انواع مختلف این پتو در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود که رنگ های شاد مانند قرمز زرد یا آبی از محبوب ترین رنگ ها بین خریداران می باشد.

این پتو ها را در تابستان و مواقع گرمی هوا نیز به دلیل ضخامت کم و سبک بودن می توانید استفاده کنید این پتو مناسب برای کسانی است که چه هوا سرد باشد چه گرم باید از پتو استفاده کنند.

این پتو ها بسیار زیبا دیزاین شده اند و به اتاق شما زیبای خاصی را می دهند؛ همچنین می توانید از این پتو زیبا و شیک برای کادو دادن به عزیزان خود نیز در مواردی مانند سالگرد ازدواج، تولد یا خانه نویی استفاده کنید.

قیمت عمده پتو نرمینه مسافرتی دونفره

بهترین مدل پتو نرمینه

با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین مدل های پتو نرمینه را به شما معرفی کنیم:

  • پتو نرمینه نسیم
  • پتو نرمینه نگین
  • پتو نرمینه ژله ای
  • پتو نرمینه مسافرتی
  • پتو نرمینه رویال

تمامی این مدل ها  ویژگی های خاص خود را دارند اما به صورت کلی پتو های نرمینه همگی از بهترین و مرغوب ترین الیاف تولید می شوند و بسیار لطیف می باشد.

پتوهای نرمینه ضد حساسیت می باشند و مناسب برای پوست های حساس هستند؛ این پتو ها پس از مدتی شستشو همچنان طرح و رنگ خود را حفظ می کنند و پرز را به خود جذب نمی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.