خرید و فروش انواع روتختی کتان با کیفیت

روتختی کتان با کیفیت از محبوب ترین روتختی های موجود در بازار می باشد. پارچه کتان از فیبر و الیاف ساقه گیاه کتان که گیاهی گل دار است تهیه می شود و به خاطر ویژگی هایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

سطح پارچه های کتان بسیار درخشان و یک دست است و همین مسئله‌ باعث شده است که روتختی با کیفیت کتان از ظرافت و زیبایی خاصی بهره مند باشد.

از مهم ترین ویژگی های روتختی کتان با کیفیت می توان به شیک بودن، جنس با کیفیت و تنوع طرح آن اشاره کرد.

پارچه کتان در برابر باکتری مقاوم است و از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری می کند.

انواع سرویس های روتختی کتان با طرح گل، به صورت تک رنگ و یا رنگ بندی های مختلف تولید شده و برای سلیقه های مختلف، طرح های متفاوتی وجود دارد؛ تا بتوانند به راحتی روتختی مورد نظر خود را خریداری کنند.

روتختی ها انواع مختلفی دارند و با جنس های مختلفی تولید می شوند اما همه ی ایرانی ها معمولا نخ کتان را بیشتر می پسندند.

*نکته: به دلیل تماس روتختی و ملحفه با پوست صورت و بدن باید بهداشت آن کاملا رعایت شود؛ و بهتر است دو الی سه هفته یک بار شسته شود.

روتختی کتان با کیفیت

ویژگی روتختی کتان با کیفیت

الیاف کتان بسیار با دوام هستند، که پارچه بدون اینکه خشن و زبر باشد، دوام و استحکام بالایی دارد.

الیاف پارچه با گذشت زمان کش نمی یابند؛ معمولا این پارچه ها بدون پرز هستند و گرد و غبار را دفع میکنند؛ از همین رو در تولید روتختی از پارچه ی کتان با کیفیت استفاده می شود.

لکه های روی این پارچه ها را می توان با آب و صابون و محصولات پاک کننده تمیز کرد؛ اگرچه، این پارچه ها با دوام هستند، ولی ممکن است بسیاری از محصولات شوینده به این پارچه صدمه وارد کنند. به همین دلیل بهتر است برچسب روی روتختی خوانده شود و حلال مناسب برای شست وشوی روتختی کتان استفاده شود تا خطر آسیب به پارچه به صفر برسد.

روتختی کتان با کیفیت

مزایای خرید رو تختی از دانا خواب

دانا خواب دارای چندین سال سابقه در زمینه ی  فروش انواع محصولات کالای خواب با کیفیت می باشد.

شما می توانید قبل از خریدبا تیم پشتیبانی شرکت دانا خواب تماس گرفته و سوالات و نظرات خود را مطرح کنید. مشاوران ما، به شما در یک خرید اقتصادی درست کمک می کنند.

یکی از مزایای خرید روتختی از دانا حواب این است که شما مطمئن هستید کالایتان سالم به دستتان می رسد؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.