تولید بهترین روتختی مخمل چاپی

روتختی مخمل چاپی یکی از انواع سرویس روتختی ایرانی و خارجی شمرده شده است. جنس رویه این نوع روتختی معمولاً از جنس مخمل پورشه بوده تا برندهای تولیدکننده بتوانند طرح‌های دلخواه را روی پرزهای کوتاه و کم‌تر آن چاپ کنند. ما در این مقاله قصد داریم مروری بر این نوع سرویس روتختی داشته باشیم.

روتختی مخمل چاپی ؛ جدیدترین مدل روتختی ایرانی و خارجی

روتختی مخمل چاپی

ممکن است بر این تصور باشید که چطور می‌توان تصویری را بر روی پارچه مخمل به چاپ رساند؟ در عین آنکه گذشته اجرا و پیاده کردن چنین ایده‌ای به دور از تصور بود، ولیکن، حال شما قادر خواهید بود شاهد چاپ بسیاری از اشکال، طرح‌ها و مدل‌ها همراه با گستره بالایی از طیف رنگ‌ها به دلخواه بر روی پارچه مخمل باشید. به همین دلیل، بسیاری از تولیدکنندگان سعی بر آن دارند تا ورای تولید روتختی مخمل چاپی، محصولات دیگری اعم از پنل پرده مخمل چاپی ارائه و عرضه نمایند.

با توجه به آنکه افراد احساس نیاز کم‌تری نسبت به استفاده از سرویس روتختی داشتند، تنوع در تولید این کالای خواب چندان چشمگیر نبود. افرادِ قدیم سعی بر آن داشتند تا از سرویس رختخواب بدون نیاز به تختخواب استفاده نمایند. این در حالی است که کم‌تر منزل مسکونی خالی از وجود تختخواب است. به همین دلیل، افراد در قالب کاربران به دنبال سرویس روتختی هستند تا بتوانند از آن بر روی تختخواب بهره ببرند.

حال آنکه امروز با توجه به سیر رقابت شدید میان تولیدکنندگان هرروزه می‌توان شاهد بسیاری از انواع سرویس روتختی ایرانی و خارجی بود. با این حال، استفاده و بهره وری از برخی اجناس همانند پلی استر، ساتن، کتان، مخمل و… پای ثابت این صنعت تولید کالای خواب است. در حالی که شکل و شمایل استفاده از برخی اجناس همانند مخمل بسیار متفاوت‌تر شده و این موضوع را می‌توان از جدیتِ بهره وری از برخی اجناس همانند پارچه شانل دریافت. به علاوه آنکه، شما تفاوت را در جزئیات دوخت مشاهده خواهید کرد. اما، سرویس روتختی مخمل چاپی موضوع تازه‌ای است که چندان به نوع پارچه و یا دوخت آن ارتباط ندارد.

مروری بر مشخصات سرویس روتختی مخمل چاپی

روتختی مخمل چاپی

امروز بسیاری از برندهای تولید کالای خواب ایرانی و خارجی سرویس روتختی مخمل چاپی ارائه و عرضه می‌نمایند. در این میان، برند هازان ترک از آن دسته برندهای فعال در زمینه تولید و عرضه سرویس روتختی و پرده چاپی مخمل به شمار می‌رود. این برند طی سالیان اخیر به ارائه بهترین انواع سرویس روتختی و پرده چاپی مخمل پرداخته است. احتمالاً بنا بر علت فوق، شما قادر خواهید بود این برند را از موفق‌ترین برندهای اخیر در زمینه تولید و عرضه سرویس روتختی چاپی مخمل نام برد.

با این حال، قیمت محصولات برند هازان ترک ممکن است برای بسیاری از کابران بالا باشد. این در حالی است که شما به عنوان کاربر قادر خواهید بود سرویس روتختی چاپی مخمل را از برندهای داخلی تهیه و خریداری نمائید. این امر به شما کمک خواهد کرد محصولات را به طور مقرون به صرفه تهیه نمائید.

حال، احتمال دارد برایتان سوال پیش بیاید که چطور امکان دارد اشکال، طرح‌ها و رنگ‌ها روی پارچه مخمل با آن پرزهای لطیف و خواب دار چاپ شوند؟

قابل ذکر است که جنس پارچه به کار برده شده در سرویس روتختی چاپی مخمل پورشه می‌باشد. به رغم آنکه جنس پارچه مخمل کلاسیک بسیار لطیف بوده، ولیکن، پرزهای بلندتر داشته و از خواب زیادی برخوردار می‌باشد. این در حالی است که جنس پارچه مخمل پورشه به دلیل دارا بودن پرزهای کوتاه‌تر خواب کم‌تری دارد. بنابراین، رد کم‌تری از هر تماس بر روی آن باقی می‌ماند.

با این حال، رویه فوقانی اکثر تکه‌های سرویس روتختی مخمل چاپی از پارچه مخمل پورشه تهیه شده و رویه زیرین آن با استفاده از پارچه تترون رنگی باکیفیت و مرغوب دوخته می‌شود.

روتختی مخمل چاپی

مروری بر مزایای سرویس روتختی چاپی مخمل

شما قادر خواهید بود بی شمار مزیت برای سرویس روتختی چاپی مخمل بشمارید. با این وجود، مهم‌ترین مزیت این سرویس روتختی در نحوه ست شدن آن با طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین، پرده اتاق خواب می‌باشد.

از آنجا که طرح این سرویس روتختی قابل تغییر بوده، شما هیچگونه نگرانی از جهت هماهنگ شدن آن با فضای اتاق خواب نخواهید داشت.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.