نمایندگی فروش عمده روتختی دو نفره ژاکارد

روتختی‌ها از زیباترین کالاهای اتاق خواب به شمار می‌روند. روتختی دو نفره ژاکارد از شیک‌ترین و لوکس‌ترین انواع روتختی است.

پارچه ژاکارد در نوع چاپ با دیگر پارچه‌ها متفاوت است و اولین بار توسط جوزف ژاکارد تولید شد‌؛ این پارچه دارای نقش و نقوش بسیار ظریف و خاصی است که بر روی خود پارچه چاپ نمی‌شوند و جز تار و پود پارچه هستند.

پارچه ژاکارد در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی تولید می‌شود مناسب برای هر سلیقه‌ ایی است.

از ویژگی‌های این پارچه این پارچه بسیار محکم و با دوام است در مقایسه با دیگر روتختی‌های از استقامت بیشتری برخوردار است.

زود چروک نمی‌شود و زیبایی خود را حفظ می‌کند؛ جنس بسیار لطیفی دارد و هنگام تماس با بدن حس خوبی را القا می‌کند؛ باعث بروز حساسیت و الرژی نمی‌ شود.

این روتختی‌ علاوه بر زیبایی ظاهری بهترین کیفیت را دارد و بهترین گزینه برای افرادی است که به کیفیت خواب خود اهمیت زیادی می‌دهند.

 

نمایندگی فروش عمده روتختی دو نفره ژاکارد

روتختی دو نفره ژاکارد با کیفیت و اصل

روتختی ژاکارد در سایز‌ های مختلف و به صورت تک نفره و دو نفره تولید می‌شود؛ روتختی ژاکارد اصل بسیار با کیفیت است و مناسب برای استفاده مداوم می‌باشد.

این روتختی زیبا و چشم نواز اتاق خواب شما را به محیطی زیبا و ارامش بخش تبدیل می‌کند.

روتختی ژاکارد دو نفره مناسب برای جهزیه عروس است و با ظاهر شیکی که دارد چشم هر بیننده‌ ایی را مجذوب خود می‌کند.

این روتختی در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیادی تولید می شود که از محبوب ترین این رنگ‌ها رنگ شاین و نود است. با ست کردن این روتختی با وسایل دکوراسیون اتاق خوابتان به زیبایی اتاق خود بیافزایید.

روتختی ژاکارد اصل را با بهترین کیفیت و زیباترین مد‌‌ل‌ ها در سایت ما مشاهده کنید و پس از انتخاب روتختی مورد علاقه خود آن را به راحتی سفارش دهید.

نمایندگی فروش عمده روتختی دو نفره ژاکارد

جدیدترین روتختی ژاکارد زیبا و ارزان

پس از کیفیت و  زیبایی روتختی گزینه‌ی قابل توجه دیگر قیمت روتختی مورد نظر است. روتختی‌ ایی که شیک و با کیفیت باشد اما قیمت بسیار بالایی داشته باشد مناسب برای تمامی افراد نیست؛ اما روتختی ژاکارد علاوه بر ویژگی‌های نام برده از قیمت معقولی نیز برخوردار است و مناسب برای تمامی اقشار جامعه است.

با سفارش روتختی ژاکارد اصل از سایت دانا خواب به راحتی روتختی مورد نظرتان را سفارش دهید و در کمترین مدت زمان آن را با بهترین بسته‌بندی درب خانه تحویل بگیرید. خریدی اسان را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.