مشخصات و قیمت انواع روتختی ترک دونفره در بازار

نکات مهم و کاربردی که در هنگام خرید روتختی ترک دونفره باید به آنها توجه کنید: رنگ، جنس، طرح، نقش، کیفیت روتختی و قیمت قیمت آن است.

اکنون به هر کدام از این موارد اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

رنگ: این مورد کاملا سلیقه ای است آمد پیشنهاد می شود که از ترکیب رنگ های شاد و ملایم  استفاده شود.

جنس: از بهترین جنس ها می توان به ساتن و ابریشم که نرم و لطیف هستند اشاره کرد.

طرح و نقش: نکته ی قابل توجه در رابطه با طرح و نقش روتختی این است که اگر اتاق خواب کوچکی دارید سراغ طرح های شلوغ نروید و اگر اتاق خواب بزرگی دارید حتما از طرح های شلوغ استفاده کنید.

کیفیت روتختی: در هنگام خرید حتما به کیفیت دوخت و ظرافت آن توجه کنید.

قیمت: معمولا هر فرد متناسب با بودجه ای که دارد، نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام می کند ولی این نکته را فراموش نکنید که هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست پس به صرف ارزان بودن روتختی بی کیفیت نخرید.

مشخصات و قیمت انواع روتختی ترک دونفره در بازار

جنس روتختی های ترک اصل

از مواردی که سبب کیفیت و جذابیت روتختی های ترک شده است می توان به استفاده صد در صد از الیاف پلی استر در ساخت آن اشاره کرد و بهتر است که جنس روتختی خود را از پارچه های: پنبه ای، ابریشمی، گلدوزی شده، پشمی، رانفورس، مخمل و… استفاده‌ کنید.

این پارچه ها از بهترین پارچه های به کار گرفته شده در روتختی های ترک اصل است.

مشخصات و قیمت انواع روتختی ترک دونفره در بازار

روتختی ترک دونفره گلدار

روتختی گلدار همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است؛ همان طور که می دانید مدل های مختلفی از روتختی گلدار مانند: روتختی گلدار آبرنگی ، روتختی گلدار ریز، روتختی مخمل گل برجسته، روتختی با گل سه بعدی و….در بازار وجود دارد.

این همه تنوع ممکن است شما را به چالش بکشد اما نگران نباشید زیرا اکنون نکاتی که در خرید روتختی گلدار باید به آن توجه باشید را به شما معرفی می کنیم:

۱.برای اتاق خوابتان روتختی ساده با بالش گلدار بخرید.

۲.برای اتاق خوابتان روتختی گلدار آبرنگی با زمینه روشن بخرید.

۳.از روتختی گلدار ریز استفاده کنید.

۴.روتختی گلدار با طرح برگ انجیر بخرید.

اگر در خرید روتختی مورد نظر خود نکات بالا مدنظر بگیرید مطمئنا از خریدتان راضی خواهید بود چرا که با به کار گیری این نکات می توانید تا مدت های زیاد از روتختی با کیفیتتان استفاده کنید ؛ زیرا بسیار بعید است که این طرح های بسیار زیبا از مد بروند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.