جدید ترین مدل های روتختی کتان دو نفره ترک

جدید ترین مدل های روتختی کتان دو نفره ترک را می‌توانید از سایت اینرنتی دانا خواب از نمایندگی های معروف در شهر مشهد تهیه کنید.

روتختی های کتان در دسته ی روتختی های ساده در بازار به حساب می آید و کمتر دارای طرح و نقش می باشند و مناسب کسانی است که زیبایی را در سادگی می بینند.

همانطور که گفتیم با اینکه این روتختی ها طرح های زیادی نداشته و ساده هستند باز هم طرفداران خود را حفظ کرده اند و حتی نوجوانان دختر و پسر نیز از این نوع روتختی استقبال می کنند.

ساده بودن طرح آن باعث شده بیش تر توجه تولید کنندگان بر روی کیفیت دوخت و پارچه باشد تا از لحاظ کیفیت خیال مشتریان خود را راحت گرداند.

روتختی های کتان از دسته روتختی هایی است که تنوع بسیار زیادی در بازار دارد و همین فروش بی نظیری از این جنس روتختی را به دنبال داشته است.

از جدیدترین مدل های روتختی ترک کتان می‌توان روتختی کتان پنبه دوزی، روتختی کتان نانو و … را نام برد.

 

جدید ترین مدل های روتختی کتان دونفره ترک

روتختی کتان دو نفره پنبه دوزی و نانو

از معروف ترین و محبوب ترین مدل های روتختی کتان دو نوع روتختی کتان نانو و پنبه دوزی هستند که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

روتختی کتان پنبه دوزی که بیشتر مورد پسند عروس ها واقع می‌شود دارای نقش و نگار های زیبا بر روی خود می‌باشد و علاوه بر آن در مدل های چهل تیکه نیز دیده می شوند که مناسب برای هدیه دادن هستند.

همان طور که می دانید روتختی کتان نانو که کمی زبر تر از پنبه دوزی به نظر می‌رسد مناسب افرادی است که پوست آن ها به برخی پارچه ها حساست نشان می‌دهد.

در روتختی نانو کتان که با لمس آن می‌توان به کیفیت بالای آن پی برد از الیاف لایکو ورقه ای پرس شده استفاده شده است.

جدید ترین مدل های روتختی کتان دونفره ترک

کیفیت پارچه روتختی کتان

پارچه ی کتان از پارچه هایی با سابقه ی بالا در صنعت به شمار می‌رود که در انواع پوشاک، روتختی، پرده و … از آن استفاده می‌شود.

از جمله مواردی که بر کیفیت این پارچه می‌افزاید موارد زیر را می توان نام برد:

  • در ای خود بدن فرد را انعکاس می‌دهد و عایق حرارت می‌باشد
  • در شستشو دچار تغییراتی مثل آبرفتگی یا گلوله شدن نمی شود
  • در همه ی فصول قابل استفاده می‌باشد
  • دوخت این نوع روتختی بصورت دستگاهی و اتوماتیک می‌باشد
  • دارای طول عمر زیاد و تنوع در تولیدات می‌باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.